ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Επιστροφή λόγω άσκησης του Δικαιώματος Υπαναχώρησης (κατ’ άρθρο 3 του ν. 2251/94 ως ισχύει)

Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς. Στην περίπτωση υποχρέωσης  παράδοσης προϊόντων ανά τακτά χρονικά διαστήματα (συνδρομή) το δικαίωμα της υπαναχώρησης ισχύει από την παράδοση του πρώτου πακέτου.Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν/ εμπόρευμα βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν. Αν τα είδη φέρουν εσωτερικό τύπωμα (serial number κτλ) δεν πρέπει να είναι φθαρμένο ή αλλοιωμένο.

Έξοδα Αποστολής: η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση.

Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων: Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα επιστροφής του προϊόντος/εμπορεύματος.

Εξαιρούνται υπαναχώρησης: 

Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας ή/και εάν η εκτέλεση της υπηρεσίας άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη

Τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων (π.χ. άλεση καφέ)

Τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα

Επισημαίνουμε ότι σε περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο για λογαριασμό επιχείρησης  δεν θεωρείστε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94 και η αγορά σας δεν εμπίπτει στο πλαίσιο του δικαιώματος της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή.

 Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος/ εμπορεύματος

Στην περίπτωση που το προϊόν/ εμπόρευμα που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών , με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου εν συνεχεία να σας αποστείλουμε το ορθό προϊόν. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική -άθικτη συσκευασία.

Επιστροφή λόγω επίκλησης ελαττώματος

Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από εσάς, προϋπόθεση αποτελεί να εγκριθεί από τη Samba Coffee Roasters το αίτημά σας. Η εταιρεία μας επιφυλάσσεται γιαι την πρότερη διάγνωση του εμπορεύματος ως ελαττωματικού από τους αρμόδιους τεχνικούς. Σε κάθε περίπτωση έγκρισης επιστροφής για αυτόν τον λόγο και για την ικανοποίηση του σχετικού αιτήματός σας χρειάζεται η επιστροφή του εμπορεύματος στην έδρα της εταιρείας μας με την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς και με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν.

Εγγύηση

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από εμπορική εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή ή την επιχείρηση που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ και καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο ως άνω.

Για πληροφορίες σχετικά με την ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ του προϊόντος που αγοράσατε από το www.sambacafe.gr παρακαλούμε όπως ανατρέξετε στις πληροφορίες και στη συσκευασία του προϊόντος.Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε την ιστοσελίδα του εκάστοτε κατασκευαστή.

Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ήτοι τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών του Αστικού Κώδικα καθώς επίσης και από τις διατάξεις περί προστασίας του καταναλωτή, στην περίπτωση που οι δεύτερες τυγχάνουν εφαρμογής, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την Εμπορική Εγγύηση που προσφέρει ο Κατασκευαστής/Προμηθευτής του εκάστοτε προϊόντος. Το www.sambacafe.gr έχει την πλήρη ευθύνη και αναλαμβάνει όλες τις δεσμεύσεις που το αφορούν και προβλέπονται από νόμο και τις ισχύουσες διατάξεις σχετικά με τα δικαιώματα σας σαν αγοραστής ή/και καταναλωτής,

Λοιπές οδηγίες

Συμπληρώνετε τη φόρμα επιστροφής προϊόντων που θα βρείτε στη συσκευασία. Η φόρμα, συμπληρωμένη με όλα τα απαραίτητα στοιχεία και η απόδειξη αγοράς πρέπει να συνοδεύουν το είδος που επιστρέφετε. Παρακαλείσθε , όπως επικοινωνήσετε με την Samba Coffee Roasters τηλεφωνικώς στο  2105745786 ή μέσω e-mail: info@sambacafe.gr προκειμένου να σας δοθούν αναλυτικές οδηγίες για την ορθή διαδικασία επιστροφής μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών «Γενική Ταχυδρομική».

Εάν τυχόν θελήσετε να αντικαταστήσετε ή να επιστρέψετε είδος για δεύτερη φορά, επιβαρύνεστε με 4€ για την επιστροφή και με επιπλέον 4€ για τη νέα αποστολή. Για την Κύπρο και τις χώρες της Ε.Ε. η χρέωση των εξόδων για κάθε αλλαγή είναι 30€.

Εάν το νέο είδος είναι μεγαλύτερης αξίας από την επιστροφή σας, εξοφλείτε τη διαφορά με αντικαταβολή (χρέωση 3€) ή με τραπεζική κατάθεση. Εάν το νέο είδος είναι μικρότερης αξίας, η διαφορά μπορεί να παραμείνει στην καρτέλα σας και να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντική αγορά.

Αλλαγές πραγματοποιούνται στα φυσικά καταστήματα της Samba Coffee Roasters (Κολωνακίου και Αμπελοκήπων) καθώς και στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μας στο ΒΙΟ.ΠΑ. Άνω Λιοσίων, με την προϋπόθεση οτι έχετε μαζί σας την απόδειξη αγοράς και τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής. Στα φυσικά καταστήματα δε μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων ή έκδοση πιστωτικού για αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά, παρά μόνο η παραλαβή του προς επιστροφή προϊόντος. Μπορείτε να αναζητήσετε τις  διευθύνσεις των καταστημάτων μας και των κεντρικών γραφείων μας στην ιστοσελίδα μας, www.sambacafe.gr

Τυχόν επιστροφές χρήματων γίνονται σύμφωνα με τον τρόπο που έχετε πληρώσει την παραγγελία σας. Εάν έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε λογαριασμό, συμπληρώνετε το IBAN του λογαριασμού σας και το όνομα δικαιούχου στη φόρμα επιστροφής προϊόντων. Η επιστροφή χρημάτων χρεώνεται με έξοδα 3€ για την Ελλάδα. Η επιστροφή των χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν.

Για κάθε διευκρίνιση και υποστήριξη καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών : 2105745786 ή επικοινωνήστε με e-mail: info@sambacafe.gr

H διαδικασία αποστολής των ειδών γίνεται σύμφωνα με τον ισχύοντα Κανονισμό GDPR και με βάση την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ της εταιρείας μας, την οποία μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά στην ιστοσελίδα www.sambacafe.gr